هیچ راه برگشتی جز تکمیل مونوریل قم وجود ندارد | خبرخوان انجمن های علمی ایران |خبرخوان انجمن های علمی ایران

تاریخ خبر: // کد خبر: 16667 // //

هیچ راه برگشتی جز تکمیل مونوریل قم وجود ندارد

هیچ راه برگشتی جز تکمیل مونوریل قم وجود ندارد  معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، در رابطه با مونوریل قم بیان کرد: تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است، ما هیچ راه برگشتی جز تکمیل قسمت‌هایی از مونوریل نداریم که برای این کار منتظر تاییدیه از دیوان محاسبات هستیم. به گزارش ایسنا، علیرضا [...]
هیچ راه برگشتی جز تکمیل مونوریل قم وجود ندارد

هیچ راه برگشتی جز تکمیل مونوریل قم وجود ندارد

 
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، در رابطه با مونوریل قم بیان کرد: تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است، ما هیچ راه برگشتی جز تکمیل قسمت‌هایی از مونوریل نداریم که برای این کار منتظر تاییدیه از دیوان محاسبات هستیم.
به گزارش ایسنا، علیرضا قاری قرآن در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، عنوان کرد: نمی‌توان زمان مشخصی را برای بهره برداری از خط یک مترو تعیین کرد، چراکه در این زمینه با مشکلات و تحریم‌های اقتصادی روبرو شده ایم.وی اظهار کرد: راه اندازی خط یک مترو قم به ۲ مرحله تقسیم می‌شود که در مرحله اول شامل قلعه کامکار تا میدان مطهری و مرحله دوم شامل میدان مطهری تا مسجد جمکران می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، در رابطه با مونوریل قم نیز بیان کرد: تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است، ما هیچ راه برگشتی جز تکمیل قسمت‌هایی از مونوریل نداریم که برای این کار منتظر تاییدیه از دیوان محاسبات هستیم.
قاری قرآن در خصوص آسفالت معابر شهر قم گفت: از سال ۹۵ نهضتی در خصوص بهسازی معابر شروع شد، که طی آن تعداد زیادی از معابری که نیازمند بهسازی و آسفالت بودند شناسایی شد، در این راستا در سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.
عباس ذاکریان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز بیان کرد: در خصوص مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده درخواست‌های زیادی از سوی شهروندان داشته ایم که این موضوع در شهرداری قم، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل مشکلات اقتصادی با وجود اینکه ۵ بار مناقصه در این خصوص برگزار شد، هیچ شرکتی این پروژه را تقبل نکرد.
وی افزود: ۴ پل عابر پیاده به دلیل حادثه خیز بودن مناطق آن، برای ما اولویت دارد، که با پیگیری‌های اخیر، یک شرکت مکانیزه کردن آن را برعهده گرفت که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ این کار به انجام برسد.
در ادامه جلسه، محسن رنجبر، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی نیز در خصوص راه اندازی “قم کارت” در شهر، عنوان کرد: قم کارت یک شیوه پرداخت هوشمند است که از جمله برنامه‌های انجام گرفته در زمینه شهر هوشمند بوده و در آینده جای کارت اتوبوس را نیز می‌گیرد.

تاریخ: ۹۸/۰۴/۱۰
منبع:
https://www.isna.ir/news/98041005246

خبر جدید  نشست شورای فرهنگی دانشگاه

آخرین اخبار انجمن های علمی

اخبار ویژه

آرشیو

پربازدید

بایگانی شمسی

آمار بازدید وبسایت

  • 0
  • 1,572
  • 109
  • 1,285
  • 88
  • 8,134
  • 15,098
  • 89,441
  • 244,678
  • 67,324
  • 13,797
  • 11,144
  • 1
  • شهریور ۳, ۱۳۹۸